Software is mooi, maar met menselijk contact nog veel waardevoller. Onze collega's staan dagelijks voor je klaar om je te helpen het maximale uit onze software te halen.
Consultancy | Support | Succesmanagement | Opleidingen | Sales
Om het maximale uit de software te halen, is het van belang om deze vanaf het begin optimaal in te richten. Samen met de AFAS-template, jouw inzet en de hulp van een consultant krijgt jouw implementatie een vliegende start.
Past de lay-out van 'vroeger' niet meer bij de organisatie van vandaag? Heb je het gevoel dat je niet het maximale uit je software haalt? Onze succesmanagers denken graag met je mee. Samen met jou tillen ze jouw kennis naar een hoger niveau.
Bedrijfssoftware kiezen doe je niet dagelijks. Tenminste, dat geldt voor de meeste organisaties. Daarom is het van belang om een goede keuze te maken voor jouw organisatie. Om je daarbij te helpen komt een salesmanager van AFAS graag met je in contact.
Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpt onze Customer Support afdeling je graag om dit probleem mee op te lossen. Onze afdeling is verdeeld in 2 gespecialiseerde teams.
Om klanten te leren om optimaal met AFAS te werken, verzorgen we verschillende opleidingen. We zien dat organisaties beter werken als er meer kennis in huis is. Die kennis doe je op tijdens online of fysieke trainingen onder leiding van onze trainers.
Naast persoonlijk contact met medewerkers van AFAS, zijn er ook diverse online hulpbronnen om je te helpen. Zo vind je in het Help Center bijvoorbeeld hulpartikelen, video's, veel gestelde vragen en nog veel meer.
Of bel ons op: 015 28 19 10