Geïmplementeerde onderdelen zijn onder andere Tijdsregistratie, Facturatie, HRM en Financieel. Op korte termijn wil men verder doorpakken met Workflowmanagement, Employee Self Service en Profit OutSite de portal functionaliteit van AFAS.
Per 1 januari is deze klant live gegaan en binnen 1 week waren al meer dan 6.000 tijdsregistratie regels ingegeven. Pascal Roobrouck, IT manager bij Moore Stephens Verschelden; “het systeem is zeer intuïtief en we hebben relatief weinig vragen gehad van de eindgebruikers”. Het echte compliment komt van één van de medewerkers met de respectabele leeftijd van 75 jaar. Ook zij vindt goed haar weg in het systeem, getuige de geboekte regels.
Uiteraard is dit te danken aan de geleverde prestaties van onze AFAS Consultants, echter het grootste compliment moet toch gaan naar Pascal. Een groot deel van de implementatie heeft hij zelfstandig kunnen doen, inclusief het trainen van de eindgebruikers! De Profit Help, FAQ, videotrainingen en cursussen zijn daarbij goede hulpmiddelen gebleken.
Samen met Executive Director Frederik Berckmoes-Joos en IT Manager Pascal Roobrouck, brengen we een toost uit op de geslaagde implementatie en de live gang. AFAS wenst jullie veel plezier met het verdere gebruik en de optimalisatie van Profit, want “genieten doe je pas, met de software van AFAS”!
Machiel den Dekker
Manager Customer Operations