AFAS Software officieel in de top 10 Beste Werkgevers

Op 14 maart 2023 werden de Best Workplaces in Belgë bekendgemaakt tijdens de awardshow van Great Place to Work. AFAS Software kon de top 10 opeisen en zich zo benoemen als een van de beste werkgevers in België!

Een avond om niet te vergeten

Dinsdagavond reed directeur Machiel den Dekker samen met een tof AFAS gezelschap naar Docks Dome in Brussel. Daar werd door Great Place to Work bekendgemaakt wie de Best Workplaces award naar huis mocht nemen. Na een aangenaam ontvangst en een spetterende lichtshow, kreeg AFAS het verdict te horen: 8ste plaats! Machiel en heel AFAS is tevreden: "Deze prijs sluit alleen maar aan bij onze bedrijfscultuur die we dagelijks uitdragen. Een 8ste plaats toont dat we goed bezig zijn, maar dat er ook ruimte is voor dat één procentje beter. Daar werken we iedere dag aan."

Over de Best Workplaces van Great Place to Work

Great Place to Work België onderzoekt het vertrouwen, trots en kameraadschap binnen organisaties. Met de antwoorden van medewerkers op een vragenlijst en de evaluatie van het werkgeversbeleid doet een organisatie mee. Wanneer organisaties voldoen aan de minimumcriteria om zich een fantastische werkplek te mogen noemen, betekent dit dat 7 van de 10 werknemers met vertrouwen zeggen dat het een geweldige plek is om te werken. Voor 2023 zijn er meer dan 100 bedrijven gecertificeerd geweest als fijne werkplek. In de categorie Small (tussen 50 en 250 werknemers) waren slechts 10 organisaties genomineerd voor de titel Best Workplace van België.

Over AFAS

Werken kan zoveel leuker, beter en met meer oog voor de maatschappij. In veel organisaties zijn mensen druk met de verkeerde dingen. Onnodige handelingen, dubbel werk, fouten herstellen: dit kost veel tijd en komt de kwaliteit niet ten goede. De missie van AFAS Software is: inspireert beter ondernemen. Dat doet AFAS met software en alles wat ervoor nodig is om die software zo te gebruiken dat je er een hoger doel mee bereikt. Organisaties houden tijd over voor wat ze echt belangrijk vinden: kwaliteit en werkplezier.

Als Belgisch softwarehuis staan we dicht bij onze klanten. Zo houden we de lijnen met onze klanten kort en zijn we direct bereikbaar voor wanneer het even niet lukt. Eens kennis maken in real life? We ontvangen je met veel plezier in ons nieuwe Clubhuis in Kontich