Met handelssoftware heb je meer orders en minder werk

Van bestelling tot levering, je automatiseert al je processen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken! Ontdek onze logistieke software hieronder.

  • Meer orders, minder werk
  • Optimaal klanten bedienen
  • Met slechts één klik inzicht in hoe je ervoor staat


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meer orders, minder werk

Meer snelheid, minder fouten

 

Vaak zijn marges heel dun. Je klanten willen steeds snellere én betere service. Daarom wordt een efficiënte bedrijfsvoering steeds crucialer. Staat je voorraad op verschillende locaties? Heb je honderden leveranciers? Geen probleem! Met de handelssoftware van AFAS staat alle informatie op één centrale plek.

Met AFAS werk je eenvoudiger en efficiënter dan ooit:

  •  Ondersteuning van artikelen, werksoorten, kosten, samenstellingen en serie- en partijartikelen
  •  Meerdere magazijnen beheren
  •  Compleet ordermanagementproces
  •  Inzicht in de omloopsnelheid van voorraad
  •  Boekhouding in hetzelfde pakket
  •  Inzicht met Business Intelligence
  •  Werken in de cloud

Ons doel is om jouw groothandel beter te laten ondernemen

Start vandaag met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

Ons doel is om jouw groothandel beter te laten ondernemen!

Start vandaag met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

 

“Wij kozen met AFAS voor een gestroomlijnd logistiek proces.”

Eén geïntegreerde ERP-oplossing voor je groothandel

Centraliseer al je data met ERP en maak tijd voor wat echt belangrijk is

Beheer je artikelen

Koop je afgewerkte producten in, stel je die zelf nog samen of ga je assembleren? Richt het proces een keer in en vervolgens wordt ook de voorraad automatisch aangepast.

Verkoop

Het verkoopproces is een belangrijk onderdeel. Inzicht in prijzen, kortingen en voorraad is daarom essentieel. Behaal het grootste rendement door de integratie met al je bedrijfsprocessen.

Inkoop

Succesvolle verkoop begint bij de eigen inkoop. Met de software van AFAS weet je steeds wat en hoeveel je moet gaan bestellen. Zo houd je altijd grip op je inkoopkosten en de marge.

Prijzen en korting

Met prijsbeheer behoud je grip op prijzen en vastgestelde marges. Je voorkomt dat producten tegen een te lage prijs worden verkocht. Daarnaast kan je kortingen tot in detail beheren.

In contact met elkaar via je eigen portal

 

Met de leveranciersportal kan je het hele inkoopproces automatiseren. Je stuurt inkoopaanvragen naar je leveranciers en je communiceert via workflows. Op die manier kunnen leveranciers je gemakkelijk offertes aanbieden.
Een portal is ook optimaal in te zetten om informatie te delen naar je klanten. Facturen worden digitaal beschikbaar gemaakt, op offertes kan akkoord gegeven worden en klanten hebben zicht op hun orders en projecten.

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

 

Weet jij hoe jouw groothandel er vandaag voor staat?

Krijg meer inzicht met interactieve dashboards

Met slechts één druk op de knop maak je rapportages op. Zo heb je actueel inzicht in alle logistieke processen. Met die rapportages kan je goed bijsturen als er zaken mis dreigen te lopen. Dat geeft je de mogelijkheid om strategische beslissingen te nemen. Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.

Koppelmogelijkheden

Koppel met je webshop, scanoplossing of productconfiguratie

 

Enerzijds heb je een standaard integratie met onder andere HRM en financieel. Daarnaast kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen en productconfiguratie. Voor het koppelen van je favoriete software met AFAS maken we gebruik van partners. Benieuwd welke software je kunt koppelen?

Vind de juiste partner voor jou op partner.afas.nl

Maak kennis met AI-assistent Jonas

Geen loze beloftes, wel slimmer werken!

 

Bij AFAS zijn we ervan overtuigd dat AI, in combinatie met onze ERP-software, jouw werk leuker en eenvoudiger maakt. Onze visie op AI is duidelijk: het is een middel om extra waarde te creëren, het is geen doel op zich.

Onze AI-integraties, beter bekend als Jonas, werken als jouw slimme assistent. Jonas voert automatisch AI-taken voor je uit in een workflow. Daardoor wordt jouw werk een stuk leuker!

AI-functies in AFAS:

  • Voer automatisch AI-opdrachten uit in je workflows
  • Vertaal en vat teksten snel samen
  • Verbeter AI-opdrachten met feedback van collega's

Lees meer over AI in onze brochure >

Wil je meer weten over logistieke software?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons 015 28 19 10