Van bestelling tot levering, je automatiseert al je processen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken! Ontdek onze logistieke software hieronder.
Vaak zijn marges heel dun. Je klanten willen steeds snellere én betere service. Daarom wordt een efficiënte bedrijfsvoering steeds crucialer. Staat je voorraad op verschillende locaties? Heb je honderden leveranciers? Geen probleem! Met de handelssoftware van AFAS staat alle informatie op één centrale plek.
Steeds meer kleine leveranciers van bedrijfssoftware worden overgenomen door de grotere spelers. Is jouw huidige leverancier ook gestopt of overgenomen? Geen reden tot paniek! Wij kunnen al jouw data makkelijk migreren naar onze software. Ben je al benieuwd naar de mogelijkheden?
Steeds meer kleine leveranciers van bedrijfssoftware worden overgenomen door de grotere spelers. Is jouw huidige leverancier ook gestopt of overgenomen? Geen reden tot paniek! Wij kunnen al jouw data makkelijk migreren naar onze software. Ben je al benieuwd naar de mogelijkheden?
Centraliseer al je data met ERP en maak tijd voor wat echt belangrijk is
Het verkoopproces is een belangrijk onderdeel. Inzicht in prijzen, kortingen en voorraad is daarom essentieel. Behaal het grootste rendement door de integratie met al je bedrijfsprocessen.
Koop je afgewerkte producten in, stel je die zelf nog samen of ga je assembleren? Richt het proces een keer in en vervolgens wordt ook de voorraad automatisch aangepast.
Succesvolle verkoop begint bij de eigen inkoop. Met de software van AFAS weet je steeds wat en hoeveel je moet gaan bestellen. Zo houd je altijd grip op je inkoopkosten en de marge.
Met prijsbeheer behoud je grip op prijzen en vastgestelde marges. Je voorkomt dat producten tegen een te lage prijs worden verkocht. Daarnaast kan je kortingen tot in detail beheren.
Met de leveranciersportal kan je het hele inkoopproces automatiseren. Je stuurt inkoopaanvragen naar je leveranciers en je communiceert via workflows. Op die manier kunnen leveranciers je gemakkelijk offertes aanbieden.
Een portal is ook optimaal in te zetten om informatie te delen naar je klanten. Facturen worden digitaal beschikbaar gemaakt, op offertes kan akkoord gegeven worden en klanten hebben zicht op hun orders en projecten.
Met slechts één druk op de knop maak je rapportages op. Zo heb je actueel inzicht in alle logistieke processen. Met die rapportages kan je goed bijsturen als er zaken mis dreigen te lopen. Dat geeft je de mogelijkheid om strategische beslissingen te nemen. Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.
Enerzijds heb je een standaard integratie met onder andere HRM en financieel. Daarnaast kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen en productconfiguratie. Voor het koppelen van je favoriete software met AFAS maken we gebruik van partners. Benieuwd welke software je kunt koppelen?