Documenten digitaal beheren zorgt voor efficiëntie

Het digitale beheer van documenten is de hoeksteen van efficiëntie. Of het nu gaat over digitalisering, documenten goedkeuren of archiveren, wij helpen jou er graag mee!


 

 

Documentmanagement

Digitaal en op maat communiceren

 

Informatie die voor meerdere medewerkers in de organisatie bestemd is, vraagt om een goede en effectieve verspreiding. Met documentmanagement informeer je de medewerkers volledig digitaal.
Of het nu gaat om een personeelshandboek, verslag van een vergadering, presentatie of memo, je kan per document aangegeven voor welke personen of afdelingen deze informatie relevant is. Zo zorg je voor interne communicatie op maat!

Digitalisering

Communicatie en informatie geborgd
 

Met documentmanagement digitaliseer je alle communicatie en informatie in jouw organisatie. Daarmee borg je direct al deze informatie, zonder dat er stapels papier en overvolle mailboxen aan te pas komen. Met een simpele handeling haal je de documenten, berichten en andere informatie naar voren die je op dat moment nodig heeft.

Daarnaast informeer je jouw medewerkers gedoseerd. Zij krijgen alleen de informatie die voor hen relevant is om te zien. Deze gerichte informatie geeft de medewerkers de kennis om slagvaardig en klantgericht aan het werk te gaan.

Maak de digitalisatie in je organisatie nog completer door digitaal ondertekenen mee te betrekken in je bedrijfsprocessen. Ben je nog niet helemaal vertrouwd met het concept 'digitaal ondertekenen'?
Lees er dan hier meer over.
 

 

Documentcockpit

Inzicht in afhandeling van documenten

 

Medewerkers kunnen online bedrijfsdocumenten of overeenkomsten accorderen. Je kan medewerkers bijvoorbeeld verplichten een bericht te bevestigen of digitaal te ondertekenen zoals een medewerkershandboek, pensioenvoorwaarden of een wijziging in een klantproces.

Meer weten over documentmanagement?

Digitaliseren

 

Met documentmanagement digitaliseer je alle communicatie en informatie in de organisatie.

Documenten goedkeuren

 

Medewerkers kunnen online bedrijfsdocumenten of overeenkomsten accorderen.

Archief

 

Je hebt de zekerheid dat alle voor jou bestemde berichten, hoe oud ze ook zijn, digitaal geborgd zijn.

 

 

 

Administratief gedoe verdwijnt!

 

"Vroeger was het in dienst zetten van een nieuwe medewerker een administratief gedoe. Sinds we MSS gelanceerd hebben, merken we een verschuiving van payroll administratie naar investering in ons personeel.'
 
Kinepolis Group

Vestaguard Security vertelt ...

‘AFAS helpt ons met alles te automatiseren’

Wil je meer weten over documentmanagement?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel 015 28 19 10