Onze ERP-software voor de schoonmaaksector zorgt voor een optimaal management van jouw facturatie, personeelsadministratie en meer. Ontdek er alles over op deze pagina.
Als schoonmaakbedrijf ben je vaak met een beperkt backoffice team verantwoordelijk voor een grote buitendienst. Dat brengt heel wat administratie en werkdruk met zich mee. Of je nu een klassiek schoonmaakbedrijf of dienstencheques kantoor hebt, de hoeveelheid te verwerken informatie is groot.
Met onze standaard template automatiseer je de verschillende interne processen. Zo sluiten we uit dat je dubbele gegevens invoert. En op die manier vermijd je uiteraard ook tijdverlies. Je kan jouw tijd efficiënter besteden aan klanten en medewerkers. De planning van de medewerkers verloopt automatisch en je gaat enkel sturen op de uitzonderingen. Contracten worden automatisch opgevolgd en het systeem geeft je een melding wanneer er acties ondernomen moeten worden. Ook het hele medewerkersbeleid wordt in hetzelfde ERP-systeem geautomatiseerd.
Start vandaag nog met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren
Vanaf 1 september 2024 mag je rekenen op een eerlijker speelveld voor bedrijven in de schoonmaaksector dankzij de verplichte aanwezigheidsregistratie. Met een passende tijdsregistratie wordt het naleven van de nieuwe wetgeving een fluitje van een cent!
Ontdek hier wat je moet vastleggen en hoe je boetes kan vermijden.
Standaard taken en processen gieten we in workflows. Medewerkers kunnen door workflows de eigen werkzaamheden, taken en prioriteiten organiseren. Het management heeft inzicht in de actuele status van de onderhanden taken. Zo ontstaat er een perfect beeld van de werkdruk.
Je hebt de mogelijkheid om signalen te koppelen aan een workflow. Is er een taak van een workflow afgehandeld, dan komt er automatisch een signaal binnen bij een medewerker of afdeling. Maar andersom is ook mogelijk.
Door extra tijdswinst kan je weer meer aandacht aan je klant spenderen. En zo maak je ook het verschil op service en kwaliteit. Aan de hand van een klantenportaal kan de klant zelf heel snel een melding doen van bijvoorbeeld vakantie of ziekte, extra uren aanvragen of een ontevredenheid melden. Automatisch komt dit bij de juiste persoon terecht en kan je heel snel actie ondernemen.
Maak meer tijd voor de medewerker en geef hem of haar de aandacht die ze verdient. Plan tijdig een evaluatiegesprek in, beheer de opleidingen, krijg iedereen snel aan de slag. De medewerker kan via een intranet zelf allerlei zaken aanvragen of melden. Denk aan vakantie, ziekte en opleidingen. Via een geautomatiseerd wervings- en selectieproces beheer je de verschillende sollicitanten die zich bijvoorbeeld via een portaal aanmelden.
Wij bieden één totaaloplossing voor jouw kantoor- en cliëntautomatisering. Die ene oplossing bevat een veelheid aan voordelen. Je legt gegevens maar eenmaal vast. Daarmee bespaar je veel tijd en geld. Je werkt niet alleen efficiënter, maar jouw werk wordt er ook leuker van. Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.
Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons 015 28 19 10