Met ordermanagement regel je alles van bestelling tot levering

Optimaliseer jouw in- en verkoopproces met de software van AFAS. Zo heb je altijd een overzicht over het hele orderproces. Het ultieme doel? Meer orders en minder werk!

 

 

 

 

Laat automatisering het werk voor je doen

Met ordermanagement zorg je voor een optimaal beheer van je handels- en productieprocessen. Het doel? Meer orders en minder administratief werk! Het volledige proces van bestelling tot levering is geïntegreerd in onze ERP-software. Zo automatiseer je processen, heb je een actueel beeld van je voorraad en weet je wat je marge is.

Via online portals betrek je ook klanten en leveranciers rechtstreeks bij je orderproces. Met een geïntegreerd orderproces zorg je voor minder fouten en meer snelheid. Dat betekent uiteindelijk een hogere marge.

Voorraad, inkoop, verkoop, orderbeheer, boekhouding, CRM en HRM zijn allemaal geïntegreerd in ons ERP-systeem. Je bewaart alle informatie op één centrale plek en je hebt altijd realtime inzicht.

Ons doel is om jouw organisatie beter te laten ondernemen!

Start vandaag nog met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

Ons doel is om jouw organisatie beter te laten ondernemen!

Start vandaag nog met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

Cabli aan het woord over hoe hun volledige orderproces geïntegreerd is in de ERP-software van AFAS

 
  •  Alle bedrijfsprocessen worden beheerd met de ERP-software van AFAS.
  •  Dankzij de koppeling met partner Trancon worden de materialen gescand   en meteen in het systeem gezet.
  •  Aan de hand van autorisatie duiden we aan wie wat kan doen. Dat is   belangrijk omdat we veel beheren in het ERP-systeem.

Efficiënte inkoop en verkoop

 

Succesvolle verkoop begint bij je eigen inkoop. Zo laag mogelijke inkoopkosten zorgen namelijk voor een zo hoog mogelijke marge. Koop tijdig in om je klanten optimaal te kunnen bedienen. Met ordermanagement software heb je steeds inzicht in prijzen, kortingen, marges en voorraad. Kortom, al je essentiële KPI's.

Lees er meer over in onze brochure

Voorraadbeheer

 

Behoud steeds zicht op wat er momenteel op voorraad en in bestelling is. Onze software stelt voor wanneer er iets besteld moet worden. Ontvangsten worden meteen vergeleken met inkoopfacturen door de integratie met de boekhouding. Hou grip op je voorraad en voorkom zo fouten.

Lees er meer over in onze brochure

Voor iedere bedrijfsgrootte en sector

Van organisaties met een klein aantal medewerkers tot corporates met duizenden medewerkers. Van zorginstellingen tot accountantskantoren, van bakkerijen tot bouwbedrijven. Onze ERP software is geschikt voor iedere bedrijfsgrootte en iedere sector. Groeit jouw organisatie? Dan groeit de software met je mee! Zit het even tegen? Dan zorgt de software ervoor dat de kwaliteit en de schaalbaarheid van je processen gewaarborgd blijven.

Ontdek de mogelijkheden van AFAS in jouw sector

 

Van budget tot betaling

Hou grip op je processen van het begin tot het einde

Je wil voldoen aan de vraag van jouw klanten, maar daarnaast wil je ook grip houden op je processen van het begin tot het einde. Controle over het hele orderproces, van budget tot betaling. Ordermanagement vangt dat proces op voor jou. Het laat je op elk moment zien hoe je organisatie ervoor staat.

Door de interactieve dashboards die we standaard leveren, kun je elk proces inzien en op de resultaten sturen. Dat betekent dat je vooruit kan kijken. Actueel inzicht levert je optimaal rendement op.

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

 

Klantportal: contact met je klanten


Klanten en potentiële klanten zijn belangrijk voor de continuïteit van jouw organisatie. Daarom is het belangrijk klanten zoveel mogelijk te betrekken. Ze kunnen in de klantportal hun eigen gegevens onderhouden. Daarbij bepaal je zelf welke gegevens jouw klanten zien en welke ze kunnen wijzigen. 
Daarnaast is de klantportal optimaal in te zetten om informatie te delen met jouw klanten. Zo kan je facturen inzien en offertes accorderen, maar ook een installateur of een cursus aanvragen. Leg die informatie vast in de klantportal en alle klanten kunnen dit doen.

Bestelportal: betrek je leveranciers


Met ordermanagement heb je de mogelijkheid om inkoopoffertes naar leveranciers te sturen. Bovendien kan je via de online portal met jouw leveranciers communiceren via workflows en kunnen zij direct online een gepaste offerte aanbieden. Op die manier ben je altijd in staat om aan te kopen tegen de beste prijzen en leveringsvoorwaarden. 
Door inkoopoffertes bij meerdere leveranciers aan te vragen, kan je eenvoudig verschillende opties per offerte vergelijken. Zo heb je steeds een actueel beeld van de beste inkoopopties.

Koppelmogelijkheden

Koppel met je webshop, scanoplossing of productconfiguratie

 

Enerzijds heb je een standaard integratie met onder andere HRM en financieel. Anderzijds kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen en productconfiguratie. Voor het koppelen van je favoriete software met AFAS maken we gebruik van partners. Benieuwd welke software je kunt koppelen?

Vind de juiste partner op partner.afas.nl.

Weet jij hoe jouw bedrijf er vandaag voor staat?

Krijg meer inzicht met interactieve dashboards

Met onze BI dashboards toon je alle belangrijke data uit de software op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door die informatie inzichtelijk te maken, kan je beter sturen op het resultaat. Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.

Wil je meer weten over ordermanagement?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons op 015 28 19 10