Op 16 juni was jij aanwezig op onze AFAS Open. Op die dag werden de nieuwste ERP-functionaliteiten toegelicht. Verschillende sprekers presenteerden de nieuwigheden van Profit 21. Daarnaast lieten we ook bestaande functionaliteiten in de vorm van optimalisaties terugkomen in break-out sessies. Jij koos steeds zelf bij welk podium je aanwezig was. Wil je een bepaalde presentatie nog eens bekijken? Dat kan! Je vindt alle presentaties op deze pagina terug.
Verschillende collega's presenteerden de nieuwste funtionaliteiten van Profit 21 tijdens de AFAS Open. Download hieronder hun presentaties.
Consultant ERP
Ook onze partners hebben hun steentje kunnen bijdragen aan de AFAS Open. Ze vertelden je meer over de mogelijkheden van hun systemen. Hieronder vind je per partner de presentatie terug.
In deze tijd van hoge energieprijzen, verstoorde waardeketens, onzekere bevoorrading, verhoogde loonkost en inflatie is het hyperrelevant om de schokbestendigheid van uw klanten en leveranciers te monitoren. Eric Van den Broele belicht in deze break-out sessie op zijn eigen manier deze veranderende wereld, met ook een nieuwe rol voor de creditmanager. Tevens zal hij een zijsprong maken naar maatschappelijk verantwoord ondernemerschap in het kader van ESG.
Hoe zal de financiële afdeling evolueren van 'transactiefabriek' naar een strategische partner in het bedrijf? Hoe kan de financiële afdeling meer toegevoegde waarde leveren door routinetaken te automatiseren? Door een integratie tussen AFAS Profit en Isabel 6 wordt 'embedded banking' een realiteit: veilig, efficiënt en met minder kans op fouten.
Onze klanten worden blij als Relyon het serviceproces voor ze optimaliseert. In minder tijd betere service verlenen. De QR-portal is een mooie stap om dit te realiseren. Met een QR-code op de apparatuur en de app van Relyon kan de klant identificeren welk apparaat nu een storing heeft. Met één klik een storing doorgeven en/of de historie inzien.
Ownership is dikwijls het ontbrekende puzzelstuk bij het behalen van de gewenste resultaten.
Proactief, oplossingsgericht en autonoom initiatief nemen met de juiste focus is dé hefboom tot betere resultaten.
Kernvraag is dan ook: hoe ownership duurzaam verankeren in je organisatie?
Deze vraag zullen we beantwoorden tijdens onze interactieve sessie met ervaringsuitwisseling, praktische tips en tools.
Het boeken, controleren, archiveren en goedkeuren van inkoopfacturen is een proces dat veel tijd en aandacht vraagt van de medewerkers op de administratie. Middels ImageCapture kan dit proces sterk vereenvoudigd worden. Naast de verwerking van inkoopfacturen kan een ontvangen inkooporderbevestiging worden gecontroleerd met de bestelling. Dat kan onder andere op aantallen, prijzen en leverdata.
In deze hands-on sessie nemen wij de deelnemers mee aan de hand van de volgende drie vragen:
Of jouw klanten particulieren, dealers of installateurs zijn: een gebruiksvriendelijk online portaal is een must.
In je AFAS ERP heb je klantgegevens, kortingsschema’s, producten, facturen… Een robuuste en betrouwbare koppeling van die data met webshops, portalen, configuratoren lijkt logisch, en toch vaak een uitdaging.
Maar ook de “User Experience” en de “Look & Feel” waarbij de klant zich aangetrokken voelt is cruciaal in het succes van het portaal.
Communities, een trendy woord of een goudmijn? De laatste jaren werd het belang van het inzetten en hebben van een goede community voor jouw merk of bedrijf onmisbaar.
Maar hoewel veel bedrijven hiervan uitgaan, is een actieve klantendatabase niet hetzelfde als een hechte gemeenschap die zijn steentje bijdraagt aan het uitbouwen en uitgroeien van jouw merk.
Maar hoe zet je jouw klanten om een in groep vaste ambassadeurs? Hoe creëer je met je merk een impactvolle en veilige omgeving waaruit echt fans kunnen groeien?
In deze workshop gaan we het hebben over:
Ben jij erbij?
Foutieve levering, levering niet geregistreerd, dubbel geleverd, voorraad niet correct, webshop niet up-to-date, magazijn pakbon kwijt! Het is zo maar een kleine greep uit wat er allemaal fout kan gaan bij een magazijnbeheer dat aangestuurd wordt met een administratie op papier.
Maak in deze breakout sessie kennis met een real-time administratie op een mobiel toestel, en hoe het naadloos kan samen werken met uw ERP. Laat u meevoeren in het verhaal van de installateur die zijn materiaal op het juiste project geboekt krijgt, de trader die op een correcte voorraad mag rekenen, of online verkoper die dezelfde dag van bestelling kan leveren.